.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
دیدار مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس مازندران از اتاق اصناف مرکز استان

شمال نیوز: مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس مازندران گفت: سند مکتوب نقش مازندران در انقلاب اسلامی و دفاع مقدس به‌زودی تدوین می‌شود.

به گزارش تسنیم، عبدالله ملکی صبح امروز در دیدار با رئیس اتاق اصناف ساری به نقش اصناف و بازاریان در بازسازی سوسنگرد اشاره و اظهار کرد: 60 درصد عملیات ساخت شهر سوسنگرد توسط بازاریان انجام شد.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس مازندران، از تدوین نقش استان مازندران در دفاع مقدس در حوزه دولت، مردم و یگان رزم خبر داد و گفت: نزدیک به 100 جلد کتاب درباره کارنامه استان درحوزه دولت، مردم و یگان رزم گرد آوری شده است.

ملکی با اشاره به جمع آوری اسناد توسط رزمندگان مازنی در دفاع مقدس، افزود: کارگروه توجهی برای تدوین عملکرد سازمان ها، نهادها در دفاع مقدس تشکیل شده است.

وی از تدوین کتاب، پشتیبانی مردم استان در دفاع مقدس خبر داد و گفت: نقش مردم استان و بازاریان در پیروی انقلاب اسلامی غیر قابل انکار است.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس مازندران، مشکلات مالی را سبب کندی عملیات ساخت پروژه باغ موزه دفاع  مقدس در استان اعلام کرد و افزود: با رایزنی های صورت گرفته با معاونت برنامه ریزی رئیس جمهور و استانداری مازندران قرار شد اعتبار ملی برای  عملیات اجرایی ساخت باغ موزه دفاع مقدس اختصاص یابد.

ملکی، از تملک بخشی از زمین های اطراف باغ موزه دفاع مقدس برای توسعه و گسترش این پروژه فرهنگی در استان خبر داد و گفت: این پروژه از 20 درصد پیشرفت فیزیکی برخوردار است.

بازاریان ساروی نقش اساسی در بازسازی مناطق جنگی داشتند

عباس رمدانی رئیس اتاق اصناف مرکز مازندران نیز در این جلسه اظهار کرد: در پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی تمام قشرهای مختلف جامعه نقش تأثیرگذاری داشت است.

وی افزود: اصناف و بازاریان در قبل و پس از انقلاب اسلامی و  و در دوران دفاع مقدس در جهت سربلندی کشور و استان ما به خصوص از هیچ کوششی دریغ نکردند.

رمدانی به نقش بازاریان استان مازندران در جنگ نابرابرهشت سال دفاع مقدس علیه دشمن اشاره کرد و گفت: بازاریان در پیروزی  شکوهند انقلاب اسلامی  نقش بی بدلیلی را ایفا کردند.

رئیس اتاق اصناف مرکز مازندران با بیان اینکه بازاریان مازنی نقش بسزایی در بازسازی مناطق عملیات جنگی و به وی‍‍ژه شهر سوسنگرد داشتند، افزود: کسبه ها و بازراریان مازنی 60 درصد از عملیات بازسازی شهر سوسنگرد را انجام داده اند.

رمدانی به نقش فرهنگی بازاریان اشاره و تأکید کرد: بازاریان و کسبه کار فرهنگی نیز انجام داده و ارتباطی که با روستاییان داشتند خودشان یک مبلغ دینی بودند.

وی بیان کرد: در پیروزی انقلاب اسلامی حضور اصناف به شکل موثر دیده می‌شود و در زمان جنگ نیز همین قشر در خط مقدم و در پشتیبانی از جبهه حرف اول را می‌زدند و بسیاری هم در این راه شهید و جانباز شدند.

رمدانی با بیان اینکه دفاع مقدس، انقلاب ما را تثبیت و به جهان صادر کرد، افزود: امنیت و آسایش کشور را مدیون خون شهدا هستیم.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.118 seconds.